Retourbeleid
Natuurlijk hopen wij dat je blij bent met je toffe aankoop! Toch graag iets retourneren?
Dat kan natuurlijk!
- Niet tevreden? Geld terug!;
- Alle artikelen, ook als ze afgeprijsd zijn mogen retour;
- 14 dagen bedenktijd;
- Kleding mag alleen retour als het ongedragen en ongewassen is;
- Alleen producten zonder gebruikssporen worden geaccepteerd;
- Producten in een verzendzak of -doos retourneren;
- Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Hoe stuur ik mijn pakket retour?
Wat jammer dat je aankoop niet helemaal naar wens is. Je hoeft jouw retour niet via e-mail aan te melden. Volg de stappen van deze pagina en stuur je pakketje via het postkantoor retour. Woon je in de buurt? Je mag je pakketje ook retourneren in onze showroom in. Bel je dan wel even van te voren?
Als je je product retour stuurt ontvangen wij die graag in een verzendzak of -doos.
Zorg ervoor dat je jouw pakbon bij het product in de doos doet zodat wij weten dat het pakketje van jouw afkomstig is.
Breng jouw pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor en verstuur hem naar het onderstaande retouradres.
Zodra je pakket is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je terug.
Vervangend product
Wil je liever een vervangend product of een andere maat? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling zodat je deze snel in huis hebt!
Defect of foutief product
Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar of telefonisch contact met ons opnemen: .
Retouradres